Öğrenci İşleri Daire Başkanlığımız tarafından 22 Ekim Salı günü Rektörlük A Blok Fuaye Toplantı Salonunda Öğrenci Otomasyon Sistemi hakkında İç Paydaş toplantısı yapıldı. Toplantıda Öğrenci İşleri Daire Başkanımız Gülahmet İPEK tarafından Ders kaydı ve Danışman Onay İşlemleri , Not Giriş İşlemleri, Yoklama Girişleri,Yabancı Uyruklu Öğrenci Harç İşlemleri ve Üniversitemizin Ön Lisans ve Lisans Eğitimi-Öğretim Sınav Yönetmeliği ile Öğrenci Otomasyon Sistemi hakkında bilgiler verildi.
Toplantıya Öğrenci İşleri Daire Başkanımız Gülahmet İPEK, akademik birimlerimizin öğrenci işlerinden sorumlu Dekan Yardımcısı / Müdür Yardımcısı ve ilgili akademik birimlerin Fakülte/Yükseokul/Enstitü Sekreteri ile Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı personeli katılmıştır.